miszka motocyklista - opinia
LARSSON Polska-gwarancja czy jej brak
W roku 2013 klient zlecił w jednym z serwisów motocyklowych naprawę skutera. Serwis wymienił wał, łożyska wału, uszczelnienia i uszczelki oraz kpl. cylinder –tłok. Całość części serwis zakupił w firmie Larsson. Po złożeniu silnika skuter został wydany klientowi a stan licznika wynosił 15790 km.
We wrześniu 2014 klient poprosił o zholowanie skutera , gdyż jak stwierdził silnik został zablokowany. No cóż zdarzają się awarie bez niczyjej winy i klient zmuszony będzie do zlecenia kolejnej naprawy. Awaria nastąpiła przy stanie licznika 19167 km. A więc skuter przejechał na nowym silniku tylko 3377km, co nie było dobrym wynikiem w porównaniu z przebiegiem do remontu 15790km. Trzeba zaznaczyć, że skuter ten to PEUGEOT Elystar 50 w wersji oryginalnej tzn, bez żadnego tuningu. Po rozebraniu silnika serwis stwierdził, że od tłoka odpadła część denka i w tłoku zrobiła się dziura. Natomiast część która odpadła wpadła między stopkę dolna korbowodu i karter silnika , co spowodowało jego zablokowanie .Okazało się, wszystkie inne elementy są w stanie nie uszkodzonym i właściwie po wymianie tłoka z cylindrem , jako kpl, skuter będzie sprawny.
No cóż
W roku 2013 klient zlecił w jednym z serwisów motocyklowych naprawę skutera. Serwis wymienił wał, łożyska wału, uszczelnienia i uszczelki oraz kpl. cylinder –tłok. Całość części serwis zakupił w firmie Larsson. Po złożeniu silnika skuter został wydany klientowi a stan licznika wynosił 15790 km.
We wrześniu 2014 klient poprosił o zholowanie skutera , gdyż jak stwierdził silnik został zablokowany. No cóż zdarzają się awarie bez niczyjej winy i klient zmuszony będzie do zlecenia kolejnej naprawy. Awaria nastąpiła przy stanie licznika 19167 km. A więc skuter przejechał na nowym silniku tylko 3377km, co nie było dobrym wynikiem w porównaniu z przebiegiem do remontu 15790km. Trzeba zaznaczyć, że skuter ten to PEUGEOT Elystar 50 w wersji oryginalnej tzn, bez żadnego tuningu. Po rozebraniu silnika serwis stwierdził, że od tłoka odpadła część denka i w tłoku zrobiła się dziura. Natomiast część która odpadła wpadła między stopkę dolna korbowodu i karter silnika , co spowodowało jego zablokowanie .Okazało się, wszystkie inne elementy są w stanie nie uszkodzonym i właściwie po wymianie tłoka z cylindrem , jako kpl, skuter będzie sprawny.
No cóż