konieczna zmiana organizacji pracy!!!
Niestety zła organizacja pracy kuchni i obsługi kelnerskiej spowodowała 5.07.09 niemałe zgorszenie, oburzenie i złość zasiadających w restauracji hotelowej gości. Jako kelnerka z kilkuletnim stażem ośmielam się stwierdzić, że czekanie 30 minut na sprzątnięcie stołu po przekąskach jest nieprofesjonalne! Kelnerzy zachowują się jakby nie zauważali klientów, nie przekrywają stołów na czysto, nowi goście siadają do brudnych. Szalę goryczy dopełniło 2 godzinne oczekiwanie na główne danie od momentu złożenia zamówienia, podczas gdy zapytana kelnerka powiedziała, że nie powinno to trwać dłużej niż godzinę. Moja opinia nie jest jednostkowa, ponieważ niezadowolonych gości było znacznie więcej, niektórzy rezygnowali z dań, inni sami odbierali jedzenie z kuchni i nosili sobie do stołów by przyśpieszyć obsługę. Przykro mi, że muszę wystawić taką opinię po fachu, ale szczerze nie polecam tego lokalu, odchodzi cały apetyt, pomimo, że kuchnia jest bardzo smaczna.