kontakt na terenie Gdańska

Łącznie na telefonie przesiedziałem 54 minuty - nie udało mi się dodzwonić do nikogo z tej firmy poza Panią w Warszawie, która podała mi telefon do Gdańskiego wydziału (który i tak nie działa). "Przepraszamy, wszyscy konsultanci są zajęci. Prosimy o dalsze oczekiwanie..." Czy to jakaś kpina? Czytam opinie i widzę że ta firma to jakieś żarty. Tym bardziej zwrócę uwagę na Panów wnoszących meble. Ale po jakiego Agata meble korzysta z usług fajansiarzy skoro są takie skargi na nich? Nie sądzę bym ponownie kupował meble w tym salonie skoro po zakupie pojawiają się takie cyrki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hm... musiałeś się zdenerwować. Mam skrajnie odmienne doświadczenie. Szybkie, łatwe i przyjemne zakupy, za każdym razem. Kontakt i przepływ info bez zarzutu. Dostawa na czas i Panowie zawsze dokładnie sprawdzają co wnoszą. Z uśmiechem na twarzy.
To Agata zawsze telefonowała do mnie. Nigdy odwrotnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

no ja tez raczej mam dobre odczucia co do salonów agaty. sprzedawcy zawsze chetni do pomocy, doradzaja jak trzeba no i pozniej ogarniaja cala dostawe. nigdy jakos nie trafilam na brak terminowosci, a jesli nawet byla obsuwa to w godzinach w wyniku korkow czy czegos podobnego, ale i tak zawsze dzwonili i przepraszali za spoznienie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0