kurs rock and roll'a

szukam w Trójmieście kursu rock and rolla. nie chodzi mi o kurs tańca towarzyskiego z elementami rock and rolla tylko o kurs konkretnie tego jednego tańca. czy znacie jakąś szkołe w Trójmieście??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kurs rock and roll'a

niestety nie znam takiej szkoły. Ja też zacząłem szukać ale bez efektów.

P.S- chciałbym się nauczyć tego tańca bo go czuję w sobie ale nie mam też z kim. Szukam partnerki, która również chcę się nauczyć tego tańca :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hej, no właśnie mam tak samo i jeśli nadal szukasz kogoś do tańca, to ja jestem chętna, tyle że w Gdańsku jestem tylko od lipca do września (studiuję w Warszawie). No i inna sprawa, że tutaj chyba faktycznie nie ma żadnych takich kursów. Jedyne, co przychodzi mi do głowy to Klub 70 w Sopocie (w czwartki są niby imprezy rock'n'rollowe z jakimiś darmowymi mini-kursami. Może to jest jakiś pomysł na początek? Także jak będziesz miał jakiś czwartek wolny, to możemy się wybrać. Mój email: mbogdanska165@wp.pl

Rock'n'rolla nie widziałam, jest za to swing. http://www.dancefusion.com.pl/

Hej, ja też jestem zainteresowana jakimś kursem rock and rolla. Udało Ci się coś znaleźć? Od dawna myślę o takim kursie, bo czuję, że to może być coś dla mnie. Studiuje w Gdańsku także jakby coś się znalazło to jestem bardzo chętna ( oczywiście jeśli nadal masz ochotę). Pozdrawiam- Agata

ja też bardzo chciałabym nauczyć się tego tańca, tak dla samej radochy z tańczenia bo jestem kompletną amatorką :) nie wiem gdzie w 3mieście mogłabym podłapać jakiś kurs... fajnie byłoby poznać inne osoby, które też czują w sobie rock&roll'a ;)

Też chętnie nauczyłabym się !

Inne tematy z forum

Zaintertesowania, hobby, pasje... jak to znaleźć? (117 odpowiedzi)

Witam. Nie mam żadnych zainteresowań, hobby czy pasji, chciałabym to zmienić, żeby czymś się...

Białe tango (263 odpowiedzi)