Alimenty - pytanie

Jestem studentką I roku studiów magisterskich w systemie dziennym. Czy przysługują mi alimenty od ojca, który zawiesił działalność gospodarczą (zarabiał miesięcznie ok.6tyś.) ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Alimenty - pytanie

o ile sie nie myle to tak .... o ile nie masz skonczone 26 lat

Tak. Przy alimentach nie liczy się ile kto zarabia tylko ile potencjalnie mógłby zarabiać.

tak podobno jest tylko czemu na sprawie o podwyzszenie alimentów sedzina mi powiedziala ze nasze zarobki są zbliżone i właściwie byłego męża nie zrosły od 5 lat ( to jest od kiedy zostały przyjęte alimenty) więc podwyższać nie będzie

Lidka - decyzje Sądów bywają różne i często nie jest to szablonowe, jakby się mogło wydawać. W powyższej sytuacji Sąd przypuszczalnie nie podwyższył alimentów tylko dlatego, że mężowi nie wzrosła pensja, co udowodnił. Sądy biorą pod uwagę sytuację obu małżonków, wydatki na dziecko itp. Jeśli ktoś pracuje i płaci to zwykle nie ma problemów, natomiast jeśli ktoś nie pracuje to tym bardziej ocenia się, ile ze swoimi uprawnieniami/wykształceniem itp. mógłby faktycznie zarabiać i na tej podstawie ustalają wysokość alimentów. Jak wiadomo, część osób pracuje "na czarno", ale płacą.

Dokładnie jest tak, jak pisze Kocio. Ojciec może być bezrobotny, a alimenty będą się należały.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

i nie ma znaczenia czy masz 26 lat. to nie pkp.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Zgadzam się, przy alimentach nie ważne kto ile zarabia, jeśli masz przysądząną daną kwotę miesięcznie to taką musisz dostawać i nie ma zmiłuj....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum

Terapia małżeńska-szukam pomocy (108 odpowiedzi)

Witajcie.Dziewczyny wiem,ze jestescie niezastapione dlatego zwracam sie do Was z prosba o...

Świece zapachowe Yankee (14 odpowiedzi)

Cześć, gdzie kupujecie świce Yankee Candle? Gdzie jest najtaniej?