FAMILY CUP już w Sobotę!

Hej!
Do tych co wiedzą i do tych co nie wiedzą!
W Sobotę odbędzie się w Sopocie Family Cup!
Zapisy z tego co wiem do około 11. O 11 start młodszych kategorii wiekowych.
Będzie niezła RZEŹNIA - podobno Elita ma 13 razy podjeżdżać pod Łysą Górę, ma być też zjazd z Łysej Góry ;-).
Mam nadzieję, że zrobią mniej okrążeń, bo nie chcę dostać kilkakrotnie dubla ;-).
Do zobaczenia w sobotę
Pozdrawiam,
Jarek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: FAMILY CUP już w Sobotę!

Jestem początkujący i chciałbym wystartować w kategorii orlik, tylko obawiam się, że bedą znów zawodnicy z licencją jak w zeszłym roku podobno. Co radzicie? Pozdrawiam, Marek.

Regulamin zabrania startu z licencja wiec pewnie ich nie bedzie. A jezeli ktorys wystartuje to tylko poza konkurencja.

Ale ludzie z licencją to tez ludzie i nie koniecznie musza byc ,, wycinaczami ,, na trasie , wiec bez obaw :)

cześć
możesz podać miejsce imprezy?
wiesław

Jarek chyba nie chcesz mnie zniechęcić tymi 13 okrężeniami.. skąd takie info?

Hej,
Miejsce startu - chyba Łysa Góra w Sopocie. Ma nie być zjazdu ze Skoczni (ja to lubiłem, ale wiele ludzi się bało). Moje informacje pochodzą prosto od pracownika MOSiRu (między innymi te 13 okrążeń - ale mam nadzieję, że trochę odpuszczą). 13 okrążeń dlatego, bo ostatnio ktoś narzekał, że za krótki dystans (wielkie dzięki dla tego człowieka ;-).
Jutro więcej informacji, może pojawią się też na www.rowery.trojmiasto.pl
Na zakończenie jeszcze jedna dobra wiadomość - mieszkańcy Sopotu startują podobno gratis :-), pozosali - 20PLN.
Tomek - ja Ciebie gorąco zachęcam do startu!- Ja na pewno będę, ale zastanowię się, czy chcę brać udział w tej rzeźni ;-). Może Buliona namówisz?
Pozdrower.

Oto garść kolejnych informacji: