Odciążanie kolan

Moje kolana zaczynaja sie buntować, czy używał ktoś może rechabilitacyjnych stabilizatorów (np. http://allegro.pl/item243254484_stabilizator_kolana_z_szynami_me_gwar_fvat.html ). Czy one odciążyłyby moje kolana? Da sie w tym jeżdzić na rowerze?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odciążanie kolan

tamten ma szyny więc na rower może się nie nadawać, ale znalazłem jeszcze coś takiego: http://allegro.pl/item243868987_stabilizator_stawu_kolanowego_ze_stab_rzepki_k2_xl.html

Nie jestem lekarzem, ale z kolanami miałem sporo problemów.
Stabilizowanie kolana na rowerze jest IMHO kompletnie bez sensu. Kolano stabilizuje się po to, żeby "nie uciekało". Na rowerze kolano jest stabilne, więc co tu stabilizować? Przy niestabilności kolana rower zapisuje się jako rehabilitację (wzmacnia mięśnie trzymające kolano) i to bez jakichkolwiek stabilizatorów.
Idź do ortopedy. To on powinien zadecydować co robić.
Pozdrower
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Czyli tego rodzaju opaski rehabilitacyjne służą wyłącznie do stabilizacji? Nie zmniejszą obciążenia kolan podczas jazdy?

Mat napisał(a):
> Czyli tego rodzaju opaski rehabilitacyjne służą wyłącznie do
> stabilizacji? Nie zmniejszą obciążenia kolan podczas jazdy?

nie zmniejszą.
Może to co powiem będzie dla Ciebie banalne, ale przyłóż BARDZO DUŻĄ uwagę do ustawienia wysokości siodła. Przy złym ustawieniu kolana mozna jeszcze bardziej dobić.

Witam. Na problemy z kolanami bardzo dobry jest właśnie rower, to dzięki temu urządzeniu można wzmocnić mięśnie. Na początku tej rehabilitacji bardzo bolały mnie kolana (mam chondromalację rzepki), ale już po dwu latach takich ćwiczeń mogę normalnie chodzić, oczywiście do tego fizykoterapia i różnej maści medykamenty.

moze sprecyzuj slowo "bunt"...

bóle kolan po jeździe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mat napisał(a):

> bóle kolan po jeździe