Proszę o pomoc!!

Witam !! Powiem szczerze jestem całkowitym laikiem w kwestii rowerów, no może pomijając Jubilata sprzed parunastu lat. Obecnie chciałbym sobie kupić rower za max 800zł. ale niestety nie wiem jaki, jeżeli możecie dajcie znać co jest warte tej ceny, i na co szczególnie zwrócić uwagę, no i też gdzie się udać tj. gdzie najbezpieczniej. pozdrawiam dzoięki za odpowiedzi
dd
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Proszę o pomoc!!

Należy się udać do sklepu rowerowego z prawdziwego zdarzenia.

do dobrego, nieduzego sklepu rowerowego, a najlepiej dwoch :-)). zastanow sie rowniez gdzie i jak bedziesz jezdzil na rowerze, wtedy kup odpowiedni do swoich wymagan. nie polecam rowerow z marketow na dluzsze trasy lub jazde po terenie. ja swojego gorala kupilem w hurtowni w chwaszczynie.
pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku!!
Pawel
ps
wiosna za oknem, trzeba by odkurzyc sprzet i przetestowac po zimie

Witam ponownie dzięki za odpowiedzi Przeglądalem oferty w ircu teraz zastanawiam sie nad Kellys model Radius lub też Author model impuls sx
czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć który byłby lepszy. Potrzebuję roweru do jazdy bez szaleństw, po deptaku i po ścieżkach w na wzgórzach morenowych żeby sie nie psuł Pozdrawiam dd

Zapomniałem dodać ze waże ok 100 kg, chyba nie bedzie to miało aż tak wielkiego znaczenia co ??? dd

Ja bym wolał Kellysa bo prawie o kilogram lżejszy. Poza tym jak mówisz do jazdy po deptaku amor nei potrzebny. Chociaż W kellysie jest moim zdaniem gorszy wolnobieg, bo z megarangem, a 7 z megarangem to niezbyt dobre połączenie. Kellys ma lepszą korbę, no chyba że chcesz po szosie jeździć to wtedy Author ma lepszą, bo większe tarcze, ale do jazdy rekreacyjnej wolałbym Kellysa. Oprócz tego jest tańszy o 50zł, także jak coś ci grać nie będzie to może od razu na miejscu wymienisz za dopłatą w sklepie (w Żuchli tak podobno można). Ja bym ten wolnobieg na jakiś normalniejszy zmienił, np. 11-28 albo coś w tym stylu.

dd napisał(a):