brak dziecka

witam, szukam ludzi z dużym stażem małżenskim, którzy się starali się o dzieci i nie mają i nie będą mieli. jak się żyje bez dzieci? nie brakuje wam czegoś? my się staramy od półtora roku i nic. Jestem zapisana do lekarza. Zastanawiam się co by było gdybyśmy wogule nie mieli dzieci:( a może ktoś jest ktoś kto po paru latach udało się
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: brak dziecka

Ja od drugiej strony...

Urodziłam się 13 lat po ślubie. Po 3 poronieniach. Miało mnie nie być. A jak już była "ta" ciąża to z zagrożeniem dla mojej Mamy i dla mnie - nie było wiadomo która z nas przeżyje... To było 35 lat temu ;) Żyjemy obie :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

no to mieli piękny prezent:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Znam parę, którzy doczekali się bobasa po ponad 12 latach starań. Obecnie maja trójkę i wszystkie własne :)

No cóż... To kwestia priorytetów i jakich środków zamierzasz użyć, żeby zdobyć cel. Jeżeli chcesz mieć dziecko, a nie możesz mieć własnych to jest in vitro i adopcja. To wszystko jest zależne jakie macie parcie na posiadanie dziecka. WY we dwoje jako para, bo to Wy będziecie je wychowywać. Jeżeli chcecie mieć tylko genetycznie swoje, a nie możecie ich mieć, co jest dla was ważne, co was jeszcze interesuje? Czym chciałabyś wypełnić swoje życie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Moja znajoma para nie ma dzieci- nie mogą i trochę im z tym ciężko, druga para nie ma bo w ogóle nie chce-żyją dla siebie i im dobrze.
Ja jakbym nie miała dzieci to na pewno:
-różne kursy/szkolenia bym pokończyła(przed dziećmi szkoliłam się jak szalona)-pewnie zaryzykowałabym przekwalifikowanie
-podróżowalibyśmy oj wszędzie(jeździliśmy trochę ale jak się dzieci pojawiły to już się jeździ pod dzieci-nie zaszalejesz)
teraz pozostaje nam poczekać aż dorosną- a to długo i też pewnie trzeba je będzie wspierać finansowo itd..