Firma o międzynarodowym zapleczu z siedzibą w Gdańsku, związana z branżą inwestycji na rynku nieruchomości, poszukuje osoby do pracy w charakterze

pomocy biurowej

w wymiarze ok. 4-5 godzin dziennie

Do zakresu podstawowych obowiązków należeć będzie głównie:

- obsługa recepcyjna – m.in. odbieranie/wykonywanie telefonów, odbieranie/wysyłanie faksów
- obsługa poczty zarówno przychodzącej, jak i wychodzącej
- bieżąca kontrola zaopatrzenia biura – m.in. w materiały biurowe/spożywcze
- pomoc przy organizowaniu służbowych spotkań oraz podróży

Podstawowe wymagania:

- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z zagranicznymi oddziałami Firmy
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kopiarka, komputer + MS Office)
- elastyczność czasowa (mile widziani studenci studiów zaocznych lub III, IV rok studiów dziennych) -
- umiejętność wykazywania inicjatywy, komunikatywność, kultura osobista
- skuteczna organizacja pracy

CV wraz z listem motywacyjnym można kierować pod adres e-mail (w tytule „Praca w BPT”)

kb@balticpropertytrust.com