rehabilitcja

Temat dostępny też na forum: Rowery
Jak ja tęsknie za rowerem, trzeba się powstrzymywać aby na niego za szybko nie wsiąść dopiero miesiąc po zabiegu ile to jeszcze trzeba uważać...
Czy kiedykolwiek w życiu będzie można wrócić do kilkugodzinnych treningów albo choćby wycieczek rowerowych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: rehabilitcja

Nie jestem lekarzem, więc nie mogę powiedzieć nic na pewno. Ale chyba rekreacyjna jazda nie zaszkodzi, a wręcz pomoże? Twój lekarz powinien wypowiedzieć się na ten temat, zapytaj go.

lekarza nie chce drażnić za wcześnie na cokolwiek, to być może będzie za rok taka jazda rekreacyjna, rehabilitantka powiedziała że rower stacjonarny po 2-3 miesiącach.

Głowa do góry!
Ja po wypadku jeżdżę czasem na wycieczki po 100 - 120 km, a rower mam bez przerzutek.

chlopie nie dramatyzuj, nie z takich rzeczy ludzie wychodzili

wychodzili albo i nie wychodzili

Juz Ci pisałem że to nie jest forum lekarsko-rehabilitacyjne, tam wylewaj swe żale.....

100km na rowerze bez przerzutek czy to ostre koło?
Forum nie od wylewania żali ale forum sportowe a sport łączy się z urazami, wszystko o sporcie też o zdrowiu i funkcjonowaniu narządów ruchu.
Cieśla też był kiedyś sportowcem bodajże siatkarzem?

Mam rower Romet - turystyczną damkę i ona nie ma przerzutek.
Ja Cię doskonale rozumiem. Sama byłam na początku załamana. Wydawało mi się, że nigdy już nie będę mogła jeździć, a czas wlókł się niemiłosiernie. Poza tym ja miałam okropne zrosty w stawie kolanowym i przez dłuuugi czas nie mogłam zgiąć nogi - z początku wcale.
Ćwiczenia na rowerze pomogły mi rozruszać staw. Oczywiście teraz nigdy nie będzie już tak jak przed wypadkiem, bóle będziesz pewnie odczuwał zawsze, ale NIE NALEŻY SIĘ ZAŁAMYWAĆ! Ja jeżdżę i daję radę.
Jedyne co Ci mogę poradzić to ćwiczyć mięśnie, bo to jest bardzo ważne.