zniesmaczony klient

Temat dostępny też na forum: Aldo
Porażka, totalna porażka:
Już na dzień dobry firma wydała się dziwna: wchodzimy do sklepu, mówimy że chcemy zamówić elementy meblowe, a sprzedawcy rozmawiają między sobą o kawie i klienta mają w ... .
Zamówiliśmy elementy do mebli, czekaliśmy ponad 2 tygodnie i żadnego kontaktu z ich strony. Po 2,5 tygodnia dzwonie i mam informację: "tak, elementy są, czekają od tygodnia na odbiór". Umwilismy sie na odbior na sobotę. Jadę 2 dni pózniej po odbiór elemntów, co się okazuje jet tylko 1 z 3 elementow na które czekaliśmy 3 tygodnie. Do tego jeszcze wielkie halo żeby oddać zaliczkę. Masakra, fakt jest taki że firma nastawia się na sprzedaż innym firmom, a klientów detalicznych ma głęboko w ... .
Porażka totalna, nie dość że musieliśmy ponieść koszty transportu za darmo to na dzień przed przyajzdem stolarza zoztaliśmy na lodzie. Odradzam wszystkim tę firmę, beznadziejna obsługa, zero szacunku dla klienta, radzę omijać z daleka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: zniesmaczony klient

już tych sprzedawców nie ma
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Izabela M. - ocena (3 odpowiedzi)

Wyszukałam firmę zr konstrukcje przez trojmiasto.pl. Przyznaje, że z lekkim niedowierzaniem...

Mariusz Stoltmann - ocena (3 odpowiedzi)

Jako partner biznesowy polecam współpracę z 3City Estate. Doceniam otwartość i szybkość...

PW - ocena (3 odpowiedzi)

Jeśli chcesz skorzystać z usług firmy Wodnik z Sopotu spisz szczegółową umowę wykorzystując nazwy...