Odpowiedź obiektu:
Ustosunkowując się do w/w problemów:
- W przypadku braku odpowiedniej prędkości (którą gwarantujemy!) należy skontaktować się z naszym serwisem, oni najlepiej określą w czym problem i postarają się go naprawić w najbliższym możliwym terminie.
- Jeżeli jednak nasz dział techniczny nie naprawił problemu (mimo licznych telefonów - jak to wynika z opinii) to istnieje jeszcze procedura reklamacyjna, dzięki której można uzyskać odpowiednią rekompensatę. Jednak ciężko uwierzyć, że serwis mimo licznych kontaktów nie naprawił tego problemu, aby to zweryfikować będziemy potrzebowali adresu świadczenia usługi.
- Jeżeli chodzi o 2 atrakcyjne blondynki to ciężko stwierdzić kiedy to mogło być, od 2010 roku (czyli terminu skorzystania przez Pana/Panią z naszych usług) w biurach pojawiały się blondynki a także blondyni więc prosimy o określenie daty kiedy ta niedopuszczalna sytuacja miała miejsce. Jeżeli te osoby jeszcze pracują to firma wyciągnie odpowiednie konsekwencje wobec tych osób.
- Pisze Pan/Pani, że w dalszym ciągu problem trwa, a data terminu skorzystania z usługi została określona na grudzień 2010. Czy w dalszym ciągu korzysta Pan/Pani z naszych usług?
Jeżeli tak to proszę o wysłanie maila na adres: marketing@biall.net.pl z określeniem adresu świadczenia usług abyśmy mogli zweryfikować problem z prędkością i ewentualnie zaproponowali jakąś formę rekompensaty, gdyż w naszej firmie gwarantujemy nasze prędkości i takie sytuacje nie mają prawa się zdarzać (to samo dotyczy tych atrakcyjnych blondynek, o których Pan/Pani pisze).
0
0