masaż z Gruponem
Kupiłam kupon Grupon na masaż gorącymi kamieniami. Niestety nie miałam możliwości z niego skorzystać.
Najpierw przez wiele tygodni (!) nie mogłam się dodzwonić. Telefonu stacjonarnego nie odbierał nikt, telefonu komórkowego również, po kilku sygnałach automatyczna sekretarka komórki informowała, że nie można zostawić wiadomości, bo skrzynka jest przepełniona.
Salon ma rezerwację zabiegów online poprzez stronę WWW - skorzystałam, ale nikt do mnie nie oddzwonił.
Wreszcie udało mi się dodzwonić, usłyszałam, że nie mam szans na umówienie się w terminie ważności mojego kuponu, ale mogę napisać mail z prośbą o przedłużenie ważności kuponu. Zapytałam, czy od razu nie mogę się umówić, bo mam kłopot z dodzwonieniem się, usłyszałam, że nie.
Napisałam więc, ale skargę do Grupona, dostałam zwrot poniesionych kosztów.
I tyle mojej przygody z tym salonem, odradzam go teraz wszystkim kogo znam.
Najpierw przez wiele tygodni (!) nie mogłam się dodzwonić. Telefonu stacjonarnego nie odbierał nikt, telefonu komórkowego również, po kilku sygnałach automatyczna sekretarka komórki informowała, że nie można zostawić wiadomości, bo skrzynka jest przepełniona.
Salon ma rezerwację zabiegów online poprzez stronę WWW - skorzystałam, ale nikt do mnie nie oddzwonił.
Wreszcie udało mi się dodzwonić, usłyszałam, że nie mam szans na umówienie się w terminie ważności mojego kuponu, ale mogę napisać mail z prośbą o przedłużenie ważności kuponu. Zapytałam, czy od razu nie mogę się umówić, bo mam kłopot z dodzwonieniem się, usłyszałam, że nie.
Napisałam więc, ale skargę do Grupona, dostałam zwrot poniesionych kosztów.
I tyle mojej przygody z tym salonem, odradzam go teraz wszystkim kogo znam.