praca

Jak kobieta może znaleźć dobrą pracę ? Jestem po studiach zarabiam 2 k msc . Pracuje w urzędzie, kończyłam studia techniczne i nic mi po tym. Mam doła i 27 lat. Jakieś rady?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Studia teraz się bardzo zdewaluowały, więc w dobrych firmach na to nie patrzą. Zastanów się, co umiesz i zgodnie z tym szukaj , gdzie mogłabyś się rozwijać. Nie oczekuj, że od razu dostaniesz 4 tys. Witaj w realu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zmiana zawodu na mniej biurowy/stacjonarny i masz tak 1000 więcej na dzień dobry najdalej po roku, docelowo może jakaś własna działalność..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dostawczakiem nie chcesz jezdzic?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zabierasz rusztowania z jednej budowy, zawozisz na inna region aktualnie cała Polska, jak nie ma pandemii wozisz tez na Niemcy, Holandie. Jak nie ma rusztowan (co rzadko sie zdarza) wozisz opony po Trojmiescie i okolicach. Rozladunek zaladunek wszystko nie po twojej stronie, genralnie trzeba tylko rozwozic.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tylko to kat "c"trzeba mieć chyba
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

można dorobić na wypełnianiu ankiet przez internet - obecnie panel badawczy szuka osób zainteresowanych wypełnianiem płatnych ankiet!

Ankiety będziesz otrzymywać naprawdę często, a jako wynagrodzenie za Twój czas otrzymasz do wyboru m.in. przelewy min. 50 zł, doładowania tel., gadżety reklamowe i in.

Rejestracja na stronie internetowej ----> http://www.ankiety.net.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

U mnie sasiad szuka do pracy na budowie. 4...8k na lape w zaleznosci od tego co potrafisz. Za lopate najmniej ale jak juz potrafisz pokierowac budowa domu tak aby reklamacji po obiorze nie bylo i zmiescisz sie w kosztach to i powyzej 10k.
No ale za siedzenie i stawianie pieczatek to ....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0