nie polecam

zapłaciłem za naprawe 200 zł,a po odebraniu nadal nie działało,okazało sie po tygodniu bo wcześniej nie sprawdziłem,nawet nie dają potwierdzenia zapłaty!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: nie polecam

Skoro odebrał Pan laptopa i po tygodniu znowu nie działało to zapraszamy z komputerem do serwisu.
Każda naprawa objęta jest gwarancją i każdy dostaje rachunek.

Ale Pan nie był nigdy u nas i nie wie Pan o tym - prawda?

Nie może się też Pan przedstawić Imieniem i Nazwiskiem jak każdy uczciwy człowiek ma w zwyczaju, ani podać numeru naprawy, usterki ani podać ceny z cennika - przykre,
na szczęście nieskuteczne, bo 1200 stu zadowolonych i polecających nas klientów to siła, której te Twoje oszczerstwa nic nie mogą zrobić.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: nie polecam

Hallo! Ale rachunku ja też nie dostałam!
Na szczęście mój laptop działa po naprawie, więc zarzutów nie mam, ale o rachunki moglibyście rzeczywiście bardziej zadbać. Nie upomniałam się od razu bo zapomniałam a obsługa mi go nie wręczyła.
Niemniej jednak - polecam innym (mój sprzęcik już działa ;-) )
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1