Zrobiliśmy duże zamówienie w salonie Agata. Bardzo tego żałujemy. Narożnik, którego model oglądaliśmy na stronie, na żywo wyglądał tandetnie. Dzięki zaangazowanej Pani z działu sof i kanap wybraliśmy fajny model, ale niestety nie uniknęliśmy rozczarowania. Nie dość, że narożnik dostaliśmy uszkodzony, to w dodatku nie jest wygodny, w przeciwieństwie do modelu oglądanego i testowanego w sklepie. Na nasze nieszczęście wadę dostrzegliśmy dopiero po rozlożeniu, a 14 dni na zwrot minęlo. Na reklamację się nie zdecydowaliśmy, bo to uszkodzenie mechaniczne, wiec pewnie ocenionoby, ze to nasza wina. Poza tym, czas realizacji w Agacie jest koszmarny. Na stół i krzesła czekamy już 6 tygodni, bez konkretnej informacji kiedy meble do nas dotrą(enigmatycznego sms o tym, że jest opóźnienie nie biorę pod uwagę). Postanowilośmy telefonicznie dowiedzieć się czegoś. Pani która jakimś cudem odebrała telefon(w Agacie z reguły nikt nie podnosi sluchawki),nie była w stanie nam pomóc, bo w systemie żadnej informacji nie znalazła. Kazała nam dzwonić na konkretny dział, gdzie nikt nie odbiera, obojętnie o jakiej godzinie się dzwoni. Zakupy i kontakt z tym sklepem to dla nas przykra przygoda.