nieuczciwe zachowanie
Z usług obiektu korzystałam na podstawie karnetu z pracy. Beauty derm otrzymała od pracodawcy zapłatę z góry za kilkadziesiąt karnetów.
Po pół roku korzystania z karnetów okazuje się , że cena usług fryzjera wzrosła o kilkadziesiąsiąt procent, podrożał także basen. W mojej opinii za usługi obiekt otrzymał zapłatę " z góry" i powinien nas obowiązywać cennik z dnia zawarcia umowy. Ja, podobnie jak koleżanki czujemy się oszukane. Ceny usług fryzjera już pół roku temu nie należały do niskich. Obecnie w porównaniu z innym salonami są wysokie, zwłaszcza, że jakość usług jest średnia.Tak się nie postępuje ze stałymi klientami..
Po pół roku korzystania z karnetów okazuje się , że cena usług fryzjera wzrosła o kilkadziesiąsiąt procent, podrożał także basen. W mojej opinii za usługi obiekt otrzymał zapłatę " z góry" i powinien nas obowiązywać cennik z dnia zawarcia umowy. Ja, podobnie jak koleżanki czujemy się oszukane. Ceny usług fryzjera już pół roku temu nie należały do niskich. Obecnie w porównaniu z innym salonami są wysokie, zwłaszcza, że jakość usług jest średnia.Tak się nie postępuje ze stałymi klientami..