Wykupiłyśmy grupą 12 os. seans 1,5h z aromaterapią. Zostałyśmy poinformowane telefonicznie (za każdym razem inny pan odbierał tel.) że podczas 1,5h sauny odbędą się 3 seanse aromatyczne. Na miejscu kiedy już wszyscy zajęli swoje miejsca (grupa 12 os. + dodatkowe 4 os. które dokonały rezerwacji poprzez system online = 16 os.) okazało się że jest nas za dużo i połowa osób zmuszona jest opuścić saunę na 10 min - czyli na czas seansu. Wezwaliśmy menagera aby wyjaśnić tą sytuację - jednak reakcja menagera była dość zaskakująca. Okazało się że saunamaster nie może robić seansu jeden po drugim więc będziemy mieć tylko jeden seans aromatyczny i to jeszcze w podziale na dwie grupy więc jedna czeka kiedy ta druga jest w saunie. Podczas wymiany argumentów (menadzer w ubraniu stał w saunie) ugraliśmy jedynie tyle, iż sam menager zrobi seans dla tej drugiej grupy dzięki czemu mieliśmy dwa seanse na grupę. Niestety czekając w namiocie aż będziemy mogły wejść do sauny niektóre z nas zdążyły się już zbytnio wychłodzić.
Ogólnie niesmak całej sytuacji pozostał bo zamiast się zrelaksować trzeba było walczyć o coś za co zapłaciłyśmy. Nie wspominając że nie została nam zaproponowana żadna rekompensata