Odpowiedź obiektu
~niezadowolony klient
(2 lata temu)
Szanowny Kliencie, firma ma specjalny dział do weryfikacji zgłoszeń klienta. Klient przy odbiorze technicznym mieszkania ma możliwość zgłosić wszystkie uwagi. Każde zgłoszenie jest weryfikowane i sprawdzane zgodnie ze sztuką budowlaną. Wszystkie zgłoszenia zostają rozpatrzone. Z przykrością przyjmujemy do wiadomości Pana/Pani niezadowolenie. Trudno odnieść się do opinii gdyż nie wiemy o jakich zastrzeżeniach mowa, opinia jest anonimowa. Klienci bardzo dobrze wypowiadają się i doceniają zastosowane rozwiązania i jakość wykończenia. Ma to odzwierciedlenie w protokołach odbiorowych. Bardzo nam przykro, że poczuł Pan/Pani niezadowolenie po skorzystaniu z naszej usługi. Z uwagi, że opinia jest anonimowa nie jesteśmy w stanie odnieść się do konkretnych zarzutów. Naszym celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Pana/Pani uwagi odbieramy jako krzywdzące i godzące w dobre imię firmy i ludzi, którzy są zaangażowani w procesy tworzenia mieszkań dla potencjalnych klientów. Klienci, którzy zakupili u nas nieruchomości bardzo dobrze wypowiadają się, niejednokrotnie powracając i kupując ponownie. Profil działalności firmy został doceniony przez wielu ekspertów budowlanych jak i architektonicznych, a dowodem są liczne nagrody.
0
0