niezyczliwa obsluga klienta

Nie prawidlowe ustawienie towaru spowodowalo jego upadek kosztami obciazono klienta.AROGANCJA i CHAMSTWO ze strony KIEROWNIKA malo kompetentnego.Brak dobrej woli.Nalezy omijac ten sklep!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: niezyczliwa obsluga klienta

Fakt, czasem bywa wąsko i się coś trąci niechcący. Sam też tak miałem. Ale czy od razu omijać sklep? Ja dość często kupuję w Polo no i nie sądzę żebym źle na tym finansowo wychodził. Mają niezłe ceny i to im trzeba oddać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: niezyczliwa obsluga klienta

Ale który?Bo są dwa. Polo.Ten na Przymorzu jest bardzo dobry.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: niezyczliwa obsluga klienta

Wiem,bo często tam bywam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0