Re: obsluga
~Zdenerwowany
(10 lat temu)
powiem szczerze ostatnia wizyta faktycznie nie należała do najprzyjemniejszych . Uwielbiam łowić ryby i przeglądając w domu katalog stwierdziłem iż udam się wraz z żoną do tego sklepu ponieważ oferta wydała mi się bardzo atrakcyjna , na miejscu niestety wielkie rozczarowanie . Asortyment którego szukałem ( w internecie było że dostępny ) nie był wystawiony pracownik zapytany o co chodzi powiedział że nie ma szans żeby to znaleźć więc nie będzie tego szukał , hmm dziwne . Ale stwierdziłem że trzeba okazać wyrozumiałość , chodząc na sklepie szukałem towaru na dziale samochodowym i to kolejny raz ta sama sytuacja . Po co są adresy alejek skoro art które powinny tam być tak naprawdę nie ma nawet w najbliższej okolicy , ba nie ma ich na sklepie na 3 art 3 razy brak pomimo że w internecie można zobaczyć że produkt dostępny. Pan w okularach i z dredami z którym rozmawiałem nawet nie spróbował rozwiązać mojego problemu , ale poprosił kierownika działu który jeszcze bardziej uprościł sytuacje mówiąc że mogę zostawić numer telefonu a jak się znajdzie towar to do mnie zadzwoni . Tak na pewno przyjadę raz jeszcze do tego sklepu , skoro prowadzicie tylko sprzedaż na telefon to w jakim celu stoi ten obiekt ?? Miałem też przyjemność być w sklepach Warszawskich i wygląda to zupełnie inaczej. Szkoda że mieszkając w Pruszczu Gdańskim lepsze wrażenie robią na mnie sklepy ze stolicy niż ten tak blisko domu .Mm nadzieję że podejscie tych pracowników zmieni się na lepsze w najbliższym czasie
0
2