obsługa żenada

długo czekaliśmy na stolik, było nas 6 osób, stolik 4 osobowy, więc jak zwolniła się loża - przesiedliśmy się, 12 min czekaliśmy na podejście kelnerki, którejś z 4 kelnerek kręcących si e po sali, byliśmy dla nich nie zauważalni więc poprosiliśmy sami o przyjęcie zamówienia, po czym Pani Manager zwróciła nam dość obcesowo uwagę, żebyśmy się nie przesiadali, przy I stoliku siedzieliśmy 5 min. po czym nadal nie przyjęto od nas zamówienia, po 20 min. opuściliśmy lokal nieobsłużeni, mijając Panią Manager( której, wnioskuję po minie) było to na rękę!
PS, zalegające naczynia po poprzednich klientach również nie świadczą dobrze o obsłudze
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: obsługa żenada

Po to jest w restauracji host, aby wskazać państwu miejsce. Jak każdy zacznie się przesiadać w dowolne miejsce, to jak państwo myślą, w jaki sposób kelner ma zapamiętać co było zamówione, w jakiej kolejności i na jaki stolik? W restauracji pizza hut host decyduje o tym, czy mozna sie przesiasc, czy nie. skoro powiedziano państwu, że nie można, to nie można.

PS. Kelner nie jest maszyną i między innymi dlatego, że stolik był jeszcze brudny, nie posadzono państwa przy nim, ale państwo zapewne na chama chcieli się tam usadowic. To również świadczy o braku waszego obycia. to tyle:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3