Re: Odpowiedź
Przeczytałam tę wypowiedź i no cóż... uśmiałam się nieziemsko :) dziekuję uprzejmie :) ,,i jesli Ochroniarze poczuja sie urazeni Pani publiczna obraza do nich skierowana - maja prawo a dochodzenie od Pani odszkodowania za znieslawienie na drodze powodztwa cywilnego...." Czyżbyście zatrudniali święte krowy?? Zgadzam się w pełni z każdą negatywną oceną o Państwa pracownikach ,,ochrony"- w zasadzie nie nazawałbym ich ochroniarzami. Niekulturalni, chamscy, bezczelni... Nadmuchani kolesie uważający się za lepszych, bo mają więcej mięśni- szkoda że nie idzie to w parze z ilością rozumu w głowie. Nikt nie będzie tolerował tego typu zachowań. Mnie nie jesteście w stanie zastraszyć tymi śmiesznymi groźbami- tak się składa że odrobinkę o prawie wiem :) Zacznijscie szanować swoich klientów, a tego typu opinie nie będą się pojawiać. selekcja?? pytam na jakiej podstawie?? Na podstawie znajomości z ,,selekcjonerami"?? CZy naprawdę Wasi ochroniarze muszą potwierdzać regułę,że im więcej w mięśniach tym mniej w głowie?? Czy nie mogą zachowywać się na poziomie?? jaktak dalej będzie to Wasi klienci zbiorowo będą dochodzić swoich praw na drodze powództwa cywilnego, a jak sami widzicie tych niezadowlonych jest bardzo wielu :) Zamiast odpisywać na komentarze może po prostu zróbcie z tym coś i pokżcie że posiadacie jednak jakaś klasę, bo jak narazie robicie wiochę- nic poza tym. Ja na pewno nikomu tej nędznej,źle zarządzanej knajpki nie polecę. Pamietajcie,że ludzie mają wybór :) a jest mase lepszych miejsc w Trójmieście :) Jeśli nie walczycie o klienta to lepiej zamknijcie ten biznes- bo na takie podejście brak mi słów...
2
0