on 32

pogadam/ popiszę/ pomarzę :-)
tom913@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: on 32

po prostu popierasz PO ;)
a tak serio - po co? i o czym chcesz marzyć z obcymi osobami?
ciekawa jestem czy komuś tutaj udało się zawrzeć jakąś poważną znajomość damsko-męską?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

a czemu nie. może ma takie same marzenia jak jakaś kobieta.
Mi niestety nie ale może kiedyś się zdarzy :)

Gdynia to podobno miasto z marzeń :)))
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

a po prostu ja -to mężczyzna czy kobieta? bo w innym wątku taki nick pisał jestem studentką?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przeciez pisze "on32" i w adresie email ma "tom" wiec chyba nie kobieta :) a ty~m to kto jestes? Wszyscy tu chca byc tacy tajemniczy i oryginalni
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

kaja- mnie to część już poznała osobiście to nie mają z tym kłopotu. A wizualnie to płeć można poznać :)
m-ona

Kaja, w tych czasach to nawet jak zajrzysz w majtki to nie sposób być pewnym czy to samiec czy samica:P

Co do Twojego poprzedniego pytania, to myślę że wiele zależy od człowieka i czasu do pierwszego spotkania. Na kogoś kto piszę ogłoszenie matrymonialne w 3 słowach, i jednym z nich jest "popisze" to bym się nie skusił.
Ktoś kto nie potrafi więcej napisać powinien raczej pisać o szybkim spotkaniu - może dobrze wygląda, ładnie się uśmiecha, i stwarza dobre samopoczucie osobom w towarzystwie. Niektórzy lubią osoby milczące i "tajemnicze".

Chociaż uważam że osoby tajemnicze to takie które albo mają coś do ukrycia, czego nie byłbym w stanie zaakceptować, albo co gorsza, za tajemniczością nie mają absolutnie nic:)

Po takim ogłoszeniu to nie daje mu wielkich szans. Chyba większość czytających osób dojdzie do wniosku że skoro napisał coś takiego, to chyba sam nie jest do końca przekonany czy kogoś szuka.

Nie mogę się z Tobą zgodzić, Antyspołeczny.