opinia pacjentki

Uwierzcie drodzy Państwo,że z taką niekompetencją i brakiem kultury się nie spotkałam się w żadnej przychodni. Po pierwsze chciałam zrobić badanie, które Pani doktor mi zleciła.W rejestracji zapytałam Panią J.B rzekomo kierowniczkę administracji czy mam się do tego przygotować odpowiedziała, że mam zjawić na drugi dzień tak jak na badania nie udzielając, żadnych wskazówek. Jakież było moje zdumienie kiedy po pobraniu krwi odmówiono mi dalszych badań wspomnę że miałam skierowanie od diabetologa.Kiedy zapytałam Panią kiedy wykonają mi test (po wizycie u Pani doktor wiedziałam że muszę zarezerwować 2 godziny) odmówiono mi wyjaśnień twierdząc że lekarz nie zaznaczył w" kratce" badania tylko opisał całe badanie na skierowaniu. W tym momencie nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać. Pani kierowniczka nagle zniknęła chciałam się dopytać. Dopiero Pani doktor uświadomiła mnie aby zabrać skierowanie i zrobić w normalnym laboratorium, gdzie osoby są miłe i znają się na swoim zawodzie. Dziś odebrałam badania z Rewimedu Pani zachowywała się tak jakby ludzi nie zauważała. A Państwu lekarzom życzę lepszej obsługi klientka, bo milej jest być przywitanym uśmiechem niż traktowanym powietrze.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 9

Re: opinia pacjentki

Nie mogę uwierzyć co się dzieje z ludźmi. Panią Justynę B. znam kilka lat z Revimedu. Zawsze jest uśmiechnięta ( choć nie sposób zawsze się uśmiechać), profesjonalna i życzliwa. Jak można do tej pani mieć pretensje że, sumiennie wykonuje swoją pracę?! Pani Justyno dziękuję za profesjonalną obsługę rejestracji.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: opinia pacjentki

Również jestem pacjentem tej przychodni w prawdzie korzystam z rehabilitacji ale z tego co mi wiadomo jest jedna i ta sama pani kierownik.Obserwując krótką chwilę pracowników od razu widać kto tym wszystkim zarządza. Jak dla mnie zawsze szczerze uśmiechnięta, biegająca od gabinetu do gabinetu.Śmiać mi się czasami chce bo mimo,że nie miałem przyjemności trafić bezpośrednio w rece p.Justyny ale imię tej Pani w przychodni jest bardzo często używane, więc siłą rzeczy je znam.Czasem obserwuję ruch w przychodni czekajac na zabiegi moge powiedzieć tylko jedno, napewno nie mówimy o tej samej osobie.Panie w rejestracji zawsze miłe aczkolwiek nie każda z Pań potrafi pomóc w oczekiwany sposób.W razie wiekszych problemów zjawia się p.Justyna. Podumowując "pacjentko" śmiem twierdzić,że miała pani gorszy dzień badz ciężko się pacjentce dogadać z piekną i przesympatyczną kobietą i może tu był problem.Ale nie mnie to oceniać.Życzę Pani tylko takiej obługi aby w końcu Panią zadowoliła choć myślę,że byłoby to trudne.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: opinia pacjentki

Pani Justyno, głowa do góry. Zawsze znajdzie Pani nieżyczliwych ludzi.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: opinia pacjentki

Pani Justyno B, ci życzliwi są z Panią.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: opinia pacjentki

Fakt że jest jedna jedyna opinia negatywna świadczy bardzo dobrze o revimedzie. Jesli chodzi o badania, to rzeczywiście nie jest to labolatorium, tylko punkt pobrań krwi, i niektóre badania są dla pań pewnie za trudne. Ale wtedy powinny poinformowac pacjentkę, że z takim badaniem musi udać się do normalnego labu, a nie wyłapywać wszystko bez opamiętania.
Najpierw prawo jazdy, a potem w drogę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0