opinia pacjentki
Uwierzcie drodzy Państwo,że z taką niekompetencją i brakiem kultury się nie spotkałam się w żadnej przychodni. Po pierwsze chciałam zrobić badanie, które Pani doktor mi zleciła.W rejestracji zapytałam Panią J.B rzekomo kierowniczkę administracji czy mam się do tego przygotować odpowiedziała, że mam zjawić na drugi dzień tak jak na badania nie udzielając, żadnych wskazówek. Jakież było moje zdumienie kiedy po pobraniu krwi odmówiono mi dalszych badań wspomnę że miałam skierowanie od diabetologa.Kiedy zapytałam Panią kiedy wykonają mi test (po wizycie u Pani doktor wiedziałam że muszę zarezerwować 2 godziny) odmówiono mi wyjaśnień twierdząc że lekarz nie zaznaczył w" kratce" badania tylko opisał całe badanie na skierowaniu. W tym momencie nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać. Pani kierowniczka nagle zniknęła chciałam się dopytać. Dopiero Pani doktor uświadomiła mnie aby zabrać skierowanie i zrobić w normalnym laboratorium, gdzie osoby są miłe i znają się na swoim zawodzie. Dziś odebrałam badania z Rewimedu Pani zachowywała się tak jakby ludzi nie zauważała. A Państwu lekarzom życzę lepszej obsługi klientka, bo milej jest być przywitanym uśmiechem niż traktowanym powietrze.