pacjentka - opinia
Rozpoczęłam dzisiaj zabiegi w Polmed na które czekałam ponad dwa miesiące z bólem w kręgosłupie. Pani recepcjonistka zajęta należy czekać usłyszałam od oczekujących. Brak opieki, zainteresowania pacjentem, który po wejściu do placówki kieruje się do recepcji. Brak warunków higieniczno- sanitarnych, ręczników jednorazowych na kozetkach. Wszechobecna ciasnota, mało przyjemny zapach oraz hałas głośno nawołujących po imieniu pacjentów. Po wejściu do kabiny obsługa wypytuje o dolegliwości. Dlaczego nie zapoznaje się należycie ze zleceniem lekarskim. A już całkowitym brakiem profesjonalizmu wykazała się rano pani Anna, gdzie po moim wejściu do kabiny na zabieg ultradzwieki nawet nie zareagowała, będąc bardziej zainteresowaną swoim telefonem niż pacjentem.Kiedy zwróciłam jej uwagę odrzekła, że prowadzi właśnie własny biznes i musi stale być obecna w telefonie. Czy tak ma wyglądać nowoczesna, bezpieczna i profesjonalna rehabilitacja w Polsce? Uważam po dzisiejszym dniu, że należy piętnować takie zachowania i standardy leczenia w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów. Stale niskie nakłady na służbę zdrowia wypaczyły mocno i tak chory system leczenia w kraju.