pirelka - opinia
Obsługa fatalna, nikt nie raczy się klientem zająć, co z tego że kilka osób na sklepie chodziło jak nikt nawet nie zapyta czy w czymś pomóc, a nawet jak zaczęliśmy się pytać o to co nas interesuje to musieliśmy podejść do Pani, a Pani robiąc swoje jedynie nam odpowiedziała i poszła - a my znowu zostaliśmy bez obsługi. W końcu zdecydowaliśmy się na zakup kilku mebli, podchodzimy do kasy (na szczęście nie było nikogo) i okropnie nie miły Pan, którego imienia nie zwróciłam uwagi bo już dawno napisałabym na niego skargę, zaczął nas obsługiwać i sam nie wiedział ile co kosztuje i co wchodzi w dany zestaw, przy czym potem wyszła zupełnie inna cena za zupełnie inne rzeczy!!! Zrezygnowaliśmy, chcieliśmy choć kupić same krzesła, ale okazało się że nawet na najprostsze krzesło trzeba czekać do 14 dni!! Czyli właściwie wszystko jest na zamówienie. Żenada!! Kupiliśmy jedynie taboret i karnisze.
NIGDY WIĘCEJ NIE WRÓCĘ DO TEGO SKLEPU, a słyszałam że jakość też jest fatalna więc może lepiej się stało?!
Ps. Za Nami zrobiła się olbrzymia kolejka ale nie zrobiono NIC by ją rozładować! Pani, która czekała na zamówienie nie została nawet poinformowana że nie dostanie mebla,dopóki sama nie spytała.
NIGDY WIĘCEJ NIE WRÓCĘ DO TEGO SKLEPU, a słyszałam że jakość też jest fatalna więc może lepiej się stało?!
Ps. Za Nami zrobiła się olbrzymia kolejka ale nie zrobiono NIC by ją rozładować! Pani, która czekała na zamówienie nie została nawet poinformowana że nie dostanie mebla,dopóki sama nie spytała.