policealne szkoły w gda

co powiecie o szkołach policealnych- tych bezpłatnych typu cosinus albo cku w sopocie? opłaca się w ogóle do nich iść? można się tam czegoś nauczyć? zastanawiam się właśnie którą wybrać. studiuję dziennie, ale mam tak mało zajęć, że chcę zająć się jeszcze czymś związanym z nauką dodatkowo, dlatego pomyślałam żeby iść zaocznie do policealnej bezpłatnej szkoły, bo niestety nie stać mnie np. na dodatkowe studia zaoczne. dodam, że chodzi mi głównie o uzupełnienie wiedzy, a nie tylko o papier. doradźcie proszę do jakiej szkoły warto iść i czy w ogóle można się tam czegoś pożytecznego nauczyć, czy nie będzie to tylko stratą czasu?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: policealne szkoły w gda

Jeżeli chcesz się czegoś nauczyć na przyzwoitym poziomie - warto skorzystać z oferty jakiejś szkoły publicznej - które też otwierają kierunki zaoczne dla dorosłych... Nie wiem - tylko - jaka dziedzina cię interesuje.
Bardzo fajną szkołą godną polecenia - jest zaoczna szkoła w ekonomiku w Gdyni - Orłowie. Nauka gwatrantuje dobre przygotowanie do zewnetrznego egzaminu - który daje tytuł technika ekonomisty. Poza tym zdobywasz praktyczne umiejetnoąci zw. z rachunkowością i obsługą programów ksiegowych np. symfonii...polecam w każdym razie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: policealne szkoły w gda

No to fajnie właśnie o coś takiego mi chodzi, tylko najlepiej w Sopocie albo Gdańsku...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: policealne szkoły w gda