przestrzegam kupujących w salonie na przywidzkiej
Zakupiłam w salonie sofę, która miała zostać dostarczona do mnie do domu przez firmę DTS. Przy odbiorze okazało się że kolory sofy są niezgodne z zamówieniem. Została złożona reklamacja i w trakcie jej rozpatrywania okazało się że dwie sofy zostały pomylone w transporcie trafiły pod inne adresy tylko teraz PYTANIE !!! przez kogo, gdyż dział reklamacji twierdzi, iż to wina firmy transportowej DTS a, firma DTS twierdzi, że to błąd producenta, który błędnie oznaczył etykiety. W trakcie wizyty w salonie byliśmy odsyłani to do działu reklamacji to do firmy DTS i okazało się, że powinniśmy się cieszyć że właściwa sofa do nas dotrze a DTS wyświadcza w sumie Agata meble przysługę, że mebel za darmo do nas dotrze. Nie dość, że sofa była przez tydzień czasu użytkowana i nie jest to nowy mebel,nikt nie poczuwa się do winy ani zadość uczynienia a co dopiero PRZEPROSIN. Pozostaje niesmak.