rower dla dziecka

Witam. Pisze do Was, bo jestescie fachowcami w tematyce rowerowej , a ja totalnym laikiem (laiczką?:-). Chce kupic rower dla mojego dziecka. Ma 7 lat,134 cm wzrostu i uwielbia jeździć na rowerze. Niestety wyrosła już ze swojego dziecięcego. Przymierzałam się do roweru 24 '' firmy Biria. Na co zwracać uwagę kupując rower dla dziecka? Szcególnie jak się nie ma za dużo kasy...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: rower dla dziecka

nie kupować roweru z 'amortyzatorem' :) po co dzieciak ma wozic 2 kila zbędnej stali, chyba nie dla szpanu ;) tak to już jest że w rowerkach dla dzieci pod pojęciem amortyzator kryje się dziwny twór nie wnoszący do roweru nic poza zbędną masą.

a tak to kupować taki jaki się dzieciakowi podoba i nie zapomnieć o kasku.

Dzięki rB:-) I Tobie też Yary chociaż nie mam pojęcia co to jest :" radonik albo decathlonik" :-) pisałam, że jestem laikiem... a co z ta Birią? Ma podobno osprzęt Shimano i aluminiową ramę, kosztuje ok 600 zł.
Gdzie w ogóle wybrać się na te zakupy rowerowe, aby uzyskać kometentna i uczciwą poradę. Chodzi mi o to, żeby mi nic nie wcisnęli, bo ja naprawdę sie nie znam...:-(

radonik albo decathlonik może?

Wysoka dziewczynka ale jak ma dopiero 7 lat to jeszcze pewnie sporo urośnie. Więc (z uwagi na kasiorkę) doradzam jednak jeszcze używany rower (bo pewnie wyrośnie z niego za rok lub dwa) i to raczej bez przerzutek (bo w tym wieku dzieci nie za bardzo łapią po co są) oraz bez innych tego typu bajerów (moje córki bardziej były zadowolone z dzwonka "kaczorka" i różowych frędzelków oraz koszyczka przy kierownicy) - jak pisał rB.
Takiego łatwo kupić za parę zł., nie będzie bardzo żal jak ukradną (i nie zrzucą Ci dziecka z roweru zeby go zabrać), można spokojnie w zimie trzymać w piwnicy - polecam BMX-a (mój 9cio letni syn właśnie takiego zajeżdża a drugiego do niedawna eksploatowała córka). A jeśli dziecku "grozi" komunia za 2 lata to problem może sam się rozwiązać.