standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Temat dostępny też na forum: Hydepark
Mam do Was pytanie - czy przychodząc do firmy - do biura wolicie być obsługiwani przez pracownika w "mundurku" czy wolicie bardziej luźny - casual-owy styl? Zastanawia mnie czy forma "garniturka" nie wytwarza przypadkiem dystansu podczas rozmowy...BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA KAŻDĄ OPINIĘ :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

mi osobiście nie przeszkadza jeśli obsługuje mnie ktoś kogo ubiorą w firmową pidżamę ale przeszkadza mi kiedy jak pajac muszę sam w nią wskakiwać....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

stroje służbowe powodują że petentowi wydaje się że jest twoim Panem i może pozwalać sobie na chamskie zachowanie i aluzje czyli działają jak płachta na byka (nie mylić z czerwoną).....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Moim zdaniem bardzo dobry, gdyz swoboda...czesto prowadzi do sytuacji, ze petent obslugiwany jest, albo przez kogos kto wyglada jakby co dopiero wrocil z przymierzalni na Szadolkach, albo z burdelu. A tak nie ma problemu. A druga wazna kwestia, najwazniejsza to kompetencja pracownika oraz jego "zainteresowanie klientem". Jak klient wychodzi zadowolony, to na nic innego nie patrzy, a w przeciwnym wypadku..., nawet garsonka od Armani'ego nie pomoze
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Z garderobą jest tak jak ze wszystkim - zdrowy rozsądek pożądany. Co z tego, że wprowadzą "mundurki" jeśli niektórzy będą je nosili wygniecione albo brudne albo za ciasne ?
Zatrudniać ludzi, którzy mają choć trochę wyczucia i gustu jeśli chodzi o garderobę i problem z głowy.
Jeśli pracownik nie ma wyczucia kiedy i jak się ubrać to porażka.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

wole babkę w garniturku i spódniczce ,niż w wyciągniętym swetrze i spodniach zwisających po kolana,
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

problem polega na tym że ludzie czujący wstręt do uniformu mają dosyć swojej pracy i wstręt do ich traktowania w niej a zmienić ją by mogli.......ale nie w obecnych czasach........frustracja narasta nawet do tego poziomu że ubierając się w nie czują się gorsi choć są w swojej dziedzinie specjalistami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

mundurek;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Zdecydowanie mundurek:)
Praktyczny, elegancki. Poza tym nie trzeba się prywatnie stroić i kombinować co ubrać by wyglądać nienagannie.
Kobieta zawsze będzie elegancko wyglądać w garsonce:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Era zmieniła się w T-mobile i po jakimś czasie zmieniono też stroje pracowników :)

z szarych garniturów/garsonek i różowych koszul (+ krawaty dla panów) na koszulki polo, swetry i czarne jeansy :]

pewnie chcieli być "bliżej" klientów ;) tzn. nie stwarzać dystansu "garniturowego" ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: standaryzacja strojów w obsłudze klienta - dobry czy zły pomysł? Proszę o opinie :)

Ja przez kilka lat smigałam w takim mundurku i bardzo to sobie chwale. Mialam to szczescie, ze byly najpierw ok, a pozniej bardzo fajne. Tak jak ktos juz wczesniej napisal nie trzeba bylo kombinowac w co sie ubrac i wydawac kasy na garsonki, ktorych prywatnie bym nie nosila, bo to nie moj styl. Nigdy nie poczulam, ze to jakos mi ubliza, a wrecz przeciwnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

praca w call center (26 odpowiedzi)

Od jakiegoś czasu szukam pracy jednak bez rezultatu, postanowiłam spróbować w call center-...

Własna gastronomia - czy się kalkuluje? (58 odpowiedzi)

Mam pytanie, głównie do mieszkańców Gdyni: jakie jest Wasze zdanie nt. poprowadzenia własnej...

Wieczni poszukiwacze pracownika (315 odpowiedzi)

Ogłoszenia, które od kilku tygodni pojawiają się a mimo to odpowiedniego pracownika zatrudnić się...