DNIA 01.09.2013 ZAMÓWILIŚMY PIZZE O 20:03
CZEKALIŚMY NA PIZZE GODZINĘ I 15 MINUT PO CZYM 0 21:20 DZWONIMY DO PIZZERII I DOWIADUJEMY SIĘ OD KIEROWCY KTÓRY ODEBRAŁ TELEFON W PIZZERII, ZE BYŁ U NAS POD DOMEM Z PIZZA ALE GDY ZADZWONIŁ DO NAS NA NUMER RZEKOMO PODANY PRZY ZAMAWIANIU PIZZY, ZOSTAŁ POINFORMOWANY ZE TO POMYŁKA???? GDYBYŚMY CHCIELI NIE ODEBRAĆ TEJ PIZZY, CZY BYŚMY ZADZWONILI CO Z NASZYM ZAMÓWIENIEM??? PAN RÓWNIEŻ ZPROPONOWAŁ ZE MOŻE NAM DOWIEŚĆ PEWNIE ZIMNA JUŻ PIZZE. NALEŻY TAKŻE WSPOMNIEĆ O PANI KTÓRA, NIE DO KOŃCA ZDAWAŁA SOBIE SPRAWY ZE BYŁO JA SŁYCHAĆ W SŁUCHAWCE W TLE( JEJ WULGARNE UWAGI), ZAPEWNE BYLA TO PANI KTÓRA PRZYJĘŁA ZAMÓWIENIE I POMYLIŁA NUMERY TELEFONU. GRUNT TO PRZYZNAC SIE DO BLEDU A NIE OBRAZAC KLIENTOW. CEL OSIAGNIETY NIGDY TAM JUZ NIE ZMOWIMY JEDZENIA