tak sobie

Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o stadniny, więc podzielę się jedynie odczuciem rodzica laika. W ciągu pól roku, trzecia instruktorka mojego dziecka. Konik jest podstawiany, dziecko wsiada, jeździ przez pól godziny w kółko na lonży, w sumie te same ćwiczenia co na kilku pierwszych zajęciach, potem schodzi z konia i ten migiem albo pod inne dziecko albo do boksu. Smutne, bo dużą zaletą byłaby możliwość pobycia chwili z koniem, oswajania się z nim z pozycji podłogi, nie koniecznie grzbietu. A tak mam wrażenie, że to typowo komercyjna szkółka. Brak mi zaangażowania, po pól roku dziecko nie potrafi ruszyć i zatrzymać konia, o skręcaniu raczej tez nie ma mowy. Trudno tu być sprawiedliwym w ocenie, bo byc może w innych szkólkach rzecz się dziej całkiem podobnie, więc tylko piszę, że brak mi takiej ciepłej atmosfery, czuć napięcie i pośpiech i takie byłeś, to zapisz się na następną jazdę i pa.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: tak sobie

w Barniewicach są koniki specjalnie dla dzieci
miła atmosfera i dzieciaki również uczą się obsługi konia
polecam szkółkę "KONIK"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Moim zdaniem jeśli ktoś nie ma pojęcia o tym jak funkcjonuje szkółka to nie powinien się wychylać , to nie jest komercyjna szkółka a jeśli chodzi o konie które muszą dalej iść na zajęcia to normalne w weekend bo takich jak pan z dzieckiem jest mnóstwo i każde dziecko chce pojeździć ale w tygodniu jest normalnie i jeśli ktoś chce obcować z konikiem to wystarczy powiedzieć nie każdy sobie tego życzy a instruktor nie jest jasnowidzem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

W takim razie zachęcamy do skorzystania z usługi naszej szkoły. Prowadzimy naukę jazdy dla dzieci i młodzieży oraz zajęcia z jazdy konnej dla najmłodszych.
Rodzice jeżdżących u nas dzieci są zadowoleni, młodym jeźdźcom się podoba tym bardziej, że dzieci mają u nas możliwość czyszczenia konia, przebywania z nim i przygotowywania mu jedzenia.