to chyba jakiś żart...

Nie polecam nikomu. Nie dość, że nie można się w ogóle dodzwonić do punktu zarówno w Gdańsku jak i Gdyni to jeszcze po skontaktowaniu się z infolinią firmy potraktowano mnie jak jak gówno... nie klienta. Kiedy już przyjęto moje zgłoszenie przez osobę z infolinii oznajmiono mi, że w ciągu godziny ktoś z punktu do mnie oddzwoni. Czekałem ponad 4h I NIC!!! Próbując wyjaśnić sprawę ponownie zadzwoniłem na infolinię (bo oczywiście w firmie nikt nie odebrał) i dowiedziałem się, że owszem moje zgłoszenie zostało przyjęte, wysłane ale przecież sam zrezygnowałem z usługi i czego ja jeszcze chcę... Jakaś paranoja! Świetnie, że ktoś mnie o tym poinformował szczególnie, że jak mógłbym to zrobić skoro nikt do mnie nie oddzwonił A DO FIRMY PRZECIEŻ DODZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA!! Porażka na całej linii. NIE POLECAM!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: to chyba jakiś żart...

Sory,przepraszam.Jestem pracownikiem firmy produkcyjnej Nordglass.Robię,produkuję i wytwarzam tam szyby czołowe do samochodów.Ja jako pracownik jestem załamany,zdruzgotany,jakością produkcji szyb.Produkcja,kontrola produkcji i iso,to archaiczne tematy dla tej fabryki.Syf, brak kultury pracy.Wyzysk i tylko zysk się liczy.Szyba do auta,posiada certyfikat bezpieczeństwa-to fakt.I tylko tyle w tym temacie.Wykonanie i skrupulatność technologi to nie porozumienie.Nadruk na szybie jest,często z błędami,wygięcie szyby,odbiega od norm.Folia jest od najgorszych i najtańszych producentów.Cały cykl produkcyjny,nie spełnia norm.My-jako pracownicy,głodowe pensję, w cyklu trzyzmianowym.Właściciel firmy,nie znany,prawdopodobnie USA.Finansjera i zysk.Zero inwestycji w produkcję.Odradzam zakup.Tańsze szyby i to oryginalne u konkurencji.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0