Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani, Szanowny Kliencie
Każdy Klient ma prawo do wyrażenia swojej opinii. Jednak aby opinia mogła być pomocna dla innych, powinna być rzetelna, precyzyjna, a przede wszystkim prawdziwa ! Zwłaszcza gdy formułuje się opinie negatywne i jak w tym przypadku oszczercze.
Pragnę Panią uświadomić, że warsztat z 30 – letnią tradycją doskonale radzi sobie z odkręceniem zderzaka nie niszcząc przy tym połowy samochodu. Nie oszukuje również Klientów ani ubezpieczycieli gdyż nie utrzymałby się na rynku aż tylu lat. Biorąc to pod uwagę przekonany jestem, że Pani nadzieje na zamknięcie warsztatu nie zostaną nigdy spełnione.
W zawiązku z tym, że grono Klientów niezadowolonych jest niewielkie oraz w związku z tym, że staramy się każdy problem wyjaśnić i rozwiązać, w miarę łatwo jest nam ustalić Klienta, który zwyczajnie nie chce się dogadać. Sprawa najprawdopodobniej dotyczy potrącenia przez ubezpieczyciela części odszkodowania w związku z uszkodzeniami, które były wcześniej na zderzaku. Ubezpieczyciel słusznie nie zapłacił całości. Zwróciliśmy się więc do Klientki o dopłatę potrąconej kwoty przedstawiając konkretne argumenty w postaci pisemnej decyzji ubezpieczyciela. Klientka w ogóle nie przyjmuje tego do wiadomości i jak widać w opinii, wszelkimi możliwymi sposobami próbuje uniknąć dopłaty.
Warto dodać, że mimo upływu pół roku żaden pozew ze strony Klientki nie wpłynął …. I rzecz jasna nie wpłynie.
Nie mniej jednak jesteśmy zawsze otwarci na potrzeby Klienta, dlatego zapraszam Panią na spotkanie w siedzibie naszej firmy w celu wyjaśnienia i rozwiązania sprawy w sposób cywilizowany. Przekonany jestem, że uda nam się wspólnie rozwiązać problem. Trzeba tylko chcieć....
Pozdrawiam
1
4