Re: obsługa w informacji to tragedia
~WildChicken
(13 lat temu)
Spychologia stosowana
Zdarza się, że reklamując sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową, sprzedawca automatycznie kieruje nasze roszczenie do gwaranta, stając się niejako pośrednikiem w sprawie. Pamiętajmy, że to my decydujemy, czy chcemy oddać sprzęt gwarantowi, czy sprzedawcy. Jeśli ten ostatni żąda od nas dokumentu gwarancyjnego, to robi to bezprawnie.
Korzystając z uprawnień wynikających z ustawy konsumenckiej jesteśmy zobowiązany dostarczyć sprzedawcy jedynie dowód zakupu. Jedynym skutecznym sposobem na wyegzekwowanie roszczeń jest złożenie razem z reklamacją kierowaną do sprzedawcy pisma, w którym jednoznacznie wskażemy, że korzystamy z uprawnień z tytułu niezgodności rzeczy z umową, a nie z gwarancji. W takim wypadku nie musimy sprzedawcy zostawiać karty gwarancyjnej.
TO CZESC TEKSTU ART. DO KTOREGO PODESLALEM link
Pozdrawiam i zycze szybko nowego TV ;-)
0
0