trzy pytania do szosowców
witam, jako, że przygotowując się do budowy ostrego kółka to posiadłem starą kolarkę raleigh i mam trzy pytania - sory jeżeli lamerskie, ale mimo to proszę o pomoc - ostatnia moja kolarka nazywała się sprint 2
- hamowanie... domyślam się że o zablokowaniu koła mogę zapomnieć, ale co wpływa na siłę hamowania? czy np. aluminiowe obręcze ją zwiększą? mam hamulce weinmann - nie znam się na osprzęcie szosowym, ale ponoć są ok, niestety co do siły hamowania to... jakby to... są słabiutkie
- w związku z powyższym - czy jest sens szukać crossowego widelca z piwotami pod cantilevery? do tego o ile się orientuję będę musiał sprawić sobie też specjalną klamkę.
- jak radzicie sobie z krawężnikami itp.? na pierwszej przejażdżce kilka razy łupnąłem w jakąś krawędź i obawiam się, że na dłuższą metę źle się to skończy... jest jakaś technika pokonywania krawężników?
no i na koniec jeszcze - jak na razie mam obciętego baranka - nie wiecie może gdzie w trójmieście dostanę kierownicę czasową? szczerze mówiąc płacić 160 zeta chłopakom z ostro.com.pl nie mam ochoty...
z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi i pozdrower
- hamowanie... domyślam się że o zablokowaniu koła mogę zapomnieć, ale co wpływa na siłę hamowania? czy np. aluminiowe obręcze ją zwiększą? mam hamulce weinmann - nie znam się na osprzęcie szosowym, ale ponoć są ok, niestety co do siły hamowania to... jakby to... są słabiutkie
- w związku z powyższym - czy jest sens szukać crossowego widelca z piwotami pod cantilevery? do tego o ile się orientuję będę musiał sprawić sobie też specjalną klamkę.
- jak radzicie sobie z krawężnikami itp.? na pierwszej przejażdżce kilka razy łupnąłem w jakąś krawędź i obawiam się, że na dłuższą metę źle się to skończy... jest jakaś technika pokonywania krawężników?
no i na koniec jeszcze - jak na razie mam obciętego baranka - nie wiecie może gdzie w trójmieście dostanę kierownicę czasową? szczerze mówiąc płacić 160 zeta chłopakom z ostro.com.pl nie mam ochoty...
z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi i pozdrower