Witam, należę do grona klientów negatywnie załatwionych.Mianowicie w grudniu ubiegłego roku dokonałem zakupu na kwotę ok 3 tys, między innymi kafle, kabina prysznicowa.I tu zaczął się problem...Towar przywieziono później niż zapewniano-ale to szczegół, kierowca usiłował wyłudzić ode mnie większą kwotę za transport niż było ustalone w salonie- tłumacząc się ilością km- dodam,że niezgodną z rzeczywistością- myśląc ,iż jestem emerytem po 60-tce który nie ma pojęcia ile jest km z
Gdyni Chyloni do Rumi - ale to tez szczegół.Ale co najgorsze ja zaufałem pracownikom Wemy ,Iż towar który zamawiałem ,że taki jest faktycznie-( został załadowany do piwnicy).Jakie było moje zdziwienie gdy kilka dni później okazało się ,że kabina zamiast 90-ki która miała być, dano mi 80-kę.Zajechałem do Wemy do Rumi - Pani ,która mnie obsługiwała stwierdziła,że nie będzie problemu z wymiana tylko sam muszę dostarczyć kabinę.Lecz na miejscu okazało się ,że nie potrzebny był mój trud transportu kabiny- gdyż magazynier,KIEROWNIK powiedział ,że mi nie wymieni!!!!! SKANDAL !!!!!!!- to jest nie uzasadnione, tłumacząc się upadłością firmy!!- WIEM JEDNO POSTEPUJĄC W TEN SPOSÓB Z KLIENTAMI FIRMA UPADNIE NAPEWNO!