wprowadzanie w błąd klientów

Zamówiona przeze mnie kawa okazała się nie do wypicia. Do tego na etykiecie albo brak ważnych informacji albo informacje wprowadzające w błąd. np data palenia, której nie ma na żadnym z opakowań. Czy ta ten sklep na pewno sam pali kawę????
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: wprowadzanie w błąd klientów

Bardzo nam przykro, że na nasz temat wypowiada się osoba ściśle związana z konkurencją (ale cóż ) . My do prowadzenia biznesu podchodzimy uczciwie . Zapraszamy serdecznie do naszej palarni gdzie prowadzimy sprzedaż detaliczną pozdrawiamy serdecznie autorkę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: wprowadzanie w błąd klientów

Potwierdzam wszystko z tej opinii. duże rozczarowanie. Może i opinia napisana przez konkurencję ale prawdziwa...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1