załatwionej reklamacji
Jakiś czas temu chyba w lipcu tego roku napisałam częściowo negatywną opinie n/t "Salonów Orkisz". Dotyczyła ona sposobu załatwienia reklamacji na jedną z par okularów zleconych do wykonania w tym salonie. (pozostałe 3 były wykonane od początku perfekcyjnie). Muszę "posypać głowę popiołem" i zweryfikować swoją opinię o 180 stopni. Czasami nie warto się obrażać i warto po prostu rozmawiać.Rzeczywiście w wykonanie okularów do czytania wkradł się błąd i nie czułam się w nich dobrze, dlatego też napisałam tą negatywną opinię i dałam sobie spokój z dalszą reklamacją. To przedstawiciele salonu szukali ze mną kontaktu żeby wyjaśnić sprawę a konkretnie P. Małgorzata Orkisz. Pomogła znależć przycznę problemu i zleciła wykonanie bezpłatnie nowych okularów dla mnie, które są cudowne . Teraz widzę bardzo dobrze i jestem bardzo z nich zadowolona. Muszę przyznać, że moja opinia z lipca była zbyt pochopna i bardzo niesprawiedliwa za co serdecznie przepraszam.Pozdrawiam i dziękuję za cierpliwość. Oczywiście wracam do mojego salonu jeżeli zechce przyjąć z powrotem niesforną pacjentkę.