Odpowiedź obiektu:
Pozwolę sobie na zamieszczenie kilku sprostowań do tej opinii: nie zaznaczył Pan kiedy korzystał z naszych usług, jest Pan naszym Abonentem? Jeżeli tak to bardzo proszę o informacje kiedy doświadczył Pan beznadziejnego kontaktu z naszym BOK, wyjaśnimy to i postaramy wprowadzić odpowiednie zmiany do systemu szkoleń, wystarczy wysłać maila na adres: marketing@biall-net.pl.
Twierdzi Pan, że Marketing działa tylko tu? W jaki sposób? wypisując sobie tyle 6-ek, że obecnie mamy średnią 6,0? Jakoś tego nie widzę. Poza tym jakby Pan mieszkał na terenie naszej działalności to na pewno zauważyłby, że nasze materiały marketingowe regularnie pojawiają się w Pana budynku, nasi handlowcy też je odwiedzają, nasi Abonenci otrzymują rożne informacje drogą mailową i telefoniczną. I jest to tylko kilka z wybranych działań z strony Marketingu.
0
0