zmiana cen po podwyżce podatku 01.09.2016

Temat dostępny też na forum: Supermarket Intermarche
01.09.2016 o godz.9 zakupiłem kiełbasę kruchą w cenie 39zł za kg chociaż cena na niej była 23zł.Pani obsługująca stoisko stwierdziła,że cena się zmieniła z powodu wprowadzenia nowego podatku przez rząd i sprzedaje ją w nowej cenie.Jakież było moje zdziwienie gdy następnego dnia okazało się,że cena kiełbasy wynosi 25zl.Aby wyjaśnić zaistniałą sytuację poprosiłem p.kierowniczkę,która oznajmiła mi iż ceny się zmieniały w zależności od otrzymywanych informacji z centrali.Rano cena wynosiła 39zł, a po południu 25 zł.Na pytanie dlaczego cena na kiełbasie była 23zł,a sprzedawano ją po 39 p.kierowniczka stwierdziła,że to był błąd jej pracownika i może tylko przeprosić.Kiedy oznajmiłem chęć opisania tego zdarzenia to p.kierowniczka stwierdziła,że ją straszę i mocno obrażona uciekła na zaplecze.Wniosek nasuwa się sam za błędy pracowników tej placówki zapłaci zawsze klient.Pani kierowniczko może należało mnie zapytać kto mnie obsługiwał i przeszkolić pracownika,a nie obrażać się i uciekać.Swoją drogą jest Pani mało odporna na stres w kontaktach z klientem i wymaga szkolenia w tym temacie.Ucieczka przed rozwiązywaniem problemów będących w gestii kierownika w końcu się może zemścić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: zmiana cen po podwyżce podatku 01.09.2016

No i sklep zlikwidowany.Gratulacje dla kierownictwa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0