We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie odbędzie się kolejne z cyklu spotkanie 3camp. Tym razem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media.
Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na 3campie minimum teorii i dużo ciekawych case study.
Agenda przedstawia się następująco:
Karolina Janik - Personal PR,
Marcin Potkański - Brandish - Budżet na PR - czy warto?
Martyna Szuta - zjednoczenie.com - To wszystko wina Zuckerberga. Facebook dzisiaj - jak marki
mogą korzystać z jego potencjału
Ewa Salamon - Blog Forum Gdańsk - Hasztagi, lajki, szery, foty, czekiny czyli jak sprawić, by o
wydarzeniu dowiedziały się setki tysięcy osób?
Tomasz Okulicz - Engine - Kampanii viralowych nie da się mierzyć? Zmierzmy się z tym!
Kiedy: 7 maja, godz. 18:00
Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B, Gdańsk-Przymorze
Wstęp wolny,
wymagana rejestracja