stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

We wtorek 29 października w gdańskim Hevelianum odbędzie się Forum Inicjowania Rozwoju. To największe na Pomorzu spotkanie biznesu, organizacji pozarządowych, nauki i samorządu. Motywem przewodnim tegorocznej edycji są Różnorodność. Człowiek i Środowisko. W centrum uwagi. Jeśli chcesz wprowadzić swoją firmę, organizację, instytucję na wyższy poziom rozwoju, znaleźć partnerów, zbudować nowe relacje, skorzystać z wiedzy praktyków, ekspertów - powinieneś wziąć udział w tym spotkaniu.

mar 18-19

wtorek - środa

bilety 1200 - 2290 zł
Forum Inicjowania Rozwoju to spotkanie, podczas którego promuje się ideę odpowiedzialności społecznej, współpracy między podmiotami reprezentującymi różne sektory, a w konsekwencji osiąganie wspólnych celów i budowanie zrównoważonego rozwoju.

Czego mogą się spodziewać uczestnicy Forum Inicjowania Rozwoju?

Każde dobre spotkanie przenosi się z czasem do kuchni. Żeby nie tracić czasu to wydarzenie od razu zacznie się w kuchni. Forum rozpocznie się od spotkań podczas śniadania biznesowego. O jego pyszną odsłonę zadba firma Skōma.

Następnie odbędzie się rozmowie z gośćmi specjalnymi. Głos w dyskusji pt."Różnorodność. Człowiek i środowisko. W centrum uwagi" zajmą:

Szymon Hołownia - dziennikarz, publicysta, pisarz, dwukrotny laureat nagrody Grand Press.

Marcin Popkiewicz - analityk megatrendów, ekspert i dziennikarz zajmujący się powiązaniami w obszarach gospodarka - energia - zasoby - środowisko. Autor bestsellerów "Świat na rozdrożu", "Rewolucja energetyczna. Ale po co?" i "Nauka o klimacie".

Agata Spała - przedsiębiorczyni, ekspertka w dziedzinie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Rozmowę poprowadzi ekspert w dziedzinie różnorodności i odpowiedzialności społecznej biznesu - Paweł Niziński z firmy GoodBrand.

RAMOWY PROGRAM WYDARZENIA:

8:30-10:00 ŚNIADANIE BIZNESOWE (NETWORKING)
10:00-10:30 UROCZYSTE OTWARCIE
10:30-12:00 PANEL OTWIERAJĄCY "RÓŻNORODNOŚĆ.CZŁOWIEK I ŚRODOWISKO.W CENTRUM UWAGI"

Goście Specjalni:
- Szymon Hołownia
- Marcin Popkiewicz
Prowadzi: Paweł Niziński, GoodBrand

12:00-12:20 PRZERWA KAWOWA
12:20-13:40 DOBRE PRAKTYKI - WARSZTATY I DYSKUSJE:

1) Dostępność w miejscu pracy I WARSZTAT I Piotr Kowalski, Ekspert w dziedzinie dostępności przestrzeni publicznych
2)Zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy I WARSZTAT I Diversity Hub
3) Zatrudnienie otwarte na różnorodność - dobre praktyki I WARSZTAT I Monika Truszkowska-Bednarek Prezeska Fundacji INTEGRALIA
4) Relacje i różnorodność - Open Eyes EconomyI PANEL DYSKUSYJNY I Ewa Sowińska, Eso Audit, OEES
5) Kobiety, liderki o równości i różnorodności I PANEL DYSKUSYJNY I Aleksandra Harasiuk, Lean in Poland
6) Projektowanie polityki środowiskowej I WARSZTAT I Eksperci Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
7) Odpowiedzialne zakupy I WARSZTAT I Eksperci Fundacja Inicjowania Rozwoju
8) Budowanie społeczności less waste - inicjatywy Miasta Gdańska I Alicja Żarkiewicz, Pakuję do swojego
9) Projekt CSR od postaw I WARSZTAT I Agnieszka Buczyńska, Regionalne Centrum Wolontariatu

13:40-14:30 LUNCH

14:30-16:00 WARSZTATY I NETWORKING. TARGI FIRM SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH I TARGI EKONOMII SPOŁECZNEJ. SPRAWDZONEGO PARTNERA W BIZNESIE (I NIE TYLKO)

1) Uszyj sobie odpowiedzialny społecznie gadżet - teczkę biznesową, Prowadzący: Zeroban i Kobiety Wędrowne
2) I ty wynieś coś ze spotkania - naturalny peeling przy kawie z CieKAWEJ Kawiarni Prowadzący: Krzysztof Skrzypski, CieKAWA Kawiarnia
4) RE-use - nowe życie przedmiotów, Prowadzący: TBC
5) Segregacja w organizacjach, Prowadzący: TBC
6) Kuchnia resztkowa - kreatywne gotowanie, Prowadzący: TBC
7) Praktyki budowania różnorodnej i otwartej firmy, cz.2 warsztatów, Prowadzący: Diversity HUB

16:00-17:00
WNIOSKI. ZAMKNIĘCIE FORUM. LOSOWANIE NAGRÓD W LOTERII WIZYTÓWKOWEJ
w tym m.in.
- vouchery do Hotelu Mistral
- sesja coachingowa w oparciu o narzędzie FRIS
- wynajem sali szkoleniowej

i wiele innych

Informacja o biletach

Rejestracja uczestników trwa do 25 października 2019 (lub do wyczerpania miejsc). Należy jej dokonać poprzez formularz rejestracyjny https://fir2019.konfeo.com/pl/groups