Rusza pierwsza w Polsce Akademia Social Media!
13 czerwca w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt - organizowany przez Agencję Personal PR - jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek.
Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie
AkademiaSocialMedia.pl .
Akademia Social Media to cykl wykładów i warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas Akademii zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji.
Akademia Social Media dostarczy uczestnikom również wiedzę na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji i możliwych sposobach łagodzenia sytuacji kryzysowych.
Pierwsze spotkanie "Krok pierwszy - Jak odnaleźć się w dżungli social media" odbędzie się
13 czerwca w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gościem specjalnym będzie
Michał Laskowski - wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.
W roli kolejnych wykładowców ASM wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media. Wykłady
i warsztaty poprowadzą m. in.:
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, autorka bloga hatalska.com,
Tomasz Topa - entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,
Specjaliści ds. marketingu z Wirtualnej Polski -
Anna Pogorzelska - ekspert w zakresie strategii marketingowej i komunikacji oraz
Filip Cieślak odpowiedzialny za kampanie społecznościowe Wirtualnej Polski,
Rafał Janik - specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce. Odpowiada za rozwój serwisów stowarzyszonych w grupie Redefine.
Podczas Akademii Social Media swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się również przedstawiciele innych firm związanych z mediami społecznościowymi, w tym m. in.: Internet Research Center, Brand24, Netsprint, 8fish oraz Agencja Personal PR.
-
Social media to ta część internetu, w której nie tylko warto, ale powinno się zaistnieć. Niezależnie od tego, czy firma, w której pracujemy, jest duża czy mała, czy zatrudnia setki pracowników, czy kilka osób - mówi
Karolina Janik, Managing Director, Personal PR. -
Spotkania zainicjowane przez naszą Agencję zaplanowane zostały w taki sposób, aby udział w nich nie wiązał się z wysokimi kosztami zarówno finansowymi, jak i czasowymi. Dlatego spotkania w ramach cyklu Akademii Social Media obywać się będą raz w miesiącu i potrwają maksymalnie cztery godziny. W tym czasie postaramy się wraz z naszymi gośćmi dostarczyć uczestnikom niezbędnych i wyczerpujących informacji.
Weź udział
Więcej na stronie
www.akademiasocialmedia.pl