stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
sie 2-3

sobota - niedziela, g. 10:00

Gdynia,
bilety 249 zł
ulgowy 199 zł
przedsprzedaż 129 zł
wyprzedane
sie 31

niedziela, g. 11:00 - 16:00

Gdańsk Sopot,
Wstęp wolny
Akademia Social Media

Gośćmi specjalnymi będą: Rafał Janik, specjalista w zakresie mediów internetowych, marketingu i e-commerce oraz Miłosz Woźniak, ekspert w dziedzinie planowania strategii SEO i optymalizacji stron www.

Uczestnicy drugiego szkolenia z cyklu poznają techniczne możliwości różnych portali społecznościowych oraz podobieństwa i różnice między nimi. Ważnym elementem szkolenia będzie praktyczny warsztat, dzięki któremu uczestnicy samodzielnie będą mogli postawić pierwsze kroki i w pełni wykorzystać techniczne możliwości social media. Biorący udział w szkoleniu poznają też przydatne narzędzia do integracji komunikacji w różnych kanałach społecznościowych. Dodatkowo uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób aktywność w social media wpływa na wysokie pozycjonowanie witryn internetowych.

Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas zajęć zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl

Kolejne spotkania z cyklu Akademii Social Media będą odbywały się średnio raz w miesiącu, od września do lutego. W roli kolejnych wykładowców Akademii wystąpią specjaliści z branży marketingu i social media z całej Polski. Wykłady i warsztaty poprowadzą m. in.:

Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, wykładowca w SWPS, SGH i na Uniwersytecie Gdańskim, autorka bloga hatalska.com,c
Albert Hupa - socjolog zajmujący się sieciami społecznymi, wykładowca w Polsko Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i na Uniwersytecie Warszawskim.
Tomasz Topa - entuzjasta internetowych nowinek oraz elektronicznych gadżetów, autor bloga tomasz.topa.pl,
Jacek Jankowski - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, specjalizuje się w grach i aplikacjach w firmach Nobagames i Redefine, autor bloga jacekjankowski.pl,
Bartosz Kwaśniewski - w firmie 8fish zajmuje się planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych takich jak: Facebook, YouTube czy NK,
Anna Miotk - dyrektor pionu monitoringu internetu w NetSprint.pl, autorka bloga annamiotk.pl, posiada sześcioletnie doświadczenie w Public Relations,
Michał Sadowski - współtwórca serwisów internetowych Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Brand24.pl czy Finansosfera. Komentator zjawisk związanych z internetem, autor bloga michalsadowski.pl.

Specjaliści ds. marketingu z Wirtualnej Polski - Anna Pogorzelska, ekspert w zakresie strategii marketingowej i komunikacji oraz Filip Cieślak, odpowiedzialny za kampanie społecznościowe Wirtualnej Polski.


alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.