Już 5 marca br. w Gdańsku rozpocznie się już 13. odsłona Akademii e-marketingu, cyklu darmowych szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców z sektora MŚP, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Tym razem, w 2025 roku organizatorzy zaplanowali 15 spotkań w największych miastach w Polsce. Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.
Akademia e-marketingu
W tym roku Akademia e-marketingu obchodzi swoje 13. urodziny, a przez te lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia, zarówno w edycjach wiosennych, jak i jesiennych, bezpłatne wydarzenia przyciąga uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci. Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z przedsiębiorcami z wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie.
Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.
Warto nadmienić, że tylko w spotkaniach ubiegłorocznej edycji, które odbyły się w 12 lokalizacjach w największych miastach w Polsce (Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Rzeszowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy i Toruniu oraz Białymstoku) udział wzięło ponad 5 000 przedsiębiorców.
"
Z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z polskimi przedsiębiorcami, pomagając im dostosować swoje firmy do wyzwań współczesnego marketingu internetowego. Każde spotkanie to nie tylko okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, ale także do wymiany doświadczeń, które mają realny wpływ na rozwój biznesów. Cieszymy się, że możemy wspierać sektor MŚP w cyfrowej transformacji, dostarczając narzędzi i pomysłów, które przynoszą wymierne rezultaty" - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.