Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e-marketingu, w wiosennej odsłonie, jest organizowana w pięciu polskich miastach: w Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie i Białymstoku. Jesienią zaś przedsiębiorcy będą mieli okazję edukować się Poznaniu i ponownie w Katowicach, Gdańsku i Warszawie. To już 11 edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
-
W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło ponad kilka tysięcy uczestników. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e- marketingu WeNet.
Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w pięciu polskich miastach.
Pierwsze szkolenie odbędzie się 15.03 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, drugie 23.03 w Muzeum Śląskim w Katowicach, a trzecie 29.03 w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Kolejne wydarzenia odbędą się w maju w Białymstoku i Krakowie. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć
doradztwem i konsultacjami.
-
Dzisiaj już każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w Internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e- marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. - Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w Internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać - AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu - dodaje Grzegorz Kordas.
Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w Internecie. Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony WWW, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.
Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.
-
Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group. Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, ŚląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.
O WeNetWeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie liczne usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
Program Akademii e-marketingu
09:30
Rejestracja uczestników
10:00
Start szkolenia
Jak zbudować wizerunek firmy w sieci? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w Internecie?
Strona www czy e-sklep? Jak wybrać platformę www oraz e-commerce i w jaki nimi zarządzać?
Jakie narzędzia i działania SEO wdrożyć, aby skutecznie budować widoczność firmy i pozyskiwać klientów?
12:00
Czas na przerwę (20 min)
Jak docierać do klientów, którzy szukają produktów i usług w Google? Jak skutecznie sprzedawać w Internecie?
Czy social media sprzedają? Jak przygotować strategię komunikacji firmy w sieci?
14:30
Czas na dyskusje i pytania
15:30
Zakończenie szkolenia