stat
Wydarzenie już się odbyło

Analityka webowa ma się coraz lepiej, Google Analytics jest dziś obowiązkowym narzędziem dla każdego zespołu produktowego. W raportach GA widzimy liczby i statystyki, a co jeśli chcemy zapytać dlaczego tak jest? Skąd biorą się te liczby? Odpowiedzią jest obserwacja zachowań użytkowników.

maj 28-29

środa - czwartek, g. 9:00

Wstęp wolny
cze 27-29

piątek - niedziela, g. 18:00

Gdańsk
bilety 64 zł
przedsprzedaż 50 zł
Obserwowanie zachowań użytkowników, to nie tylko nagrania ruchów myszką i ładne heatmapy, które dobrze wyglądają w raportach. To sposób na poznanie naturalnych interakcji użytkownika z naszym produktem/usługą. To możliwość stworzenia rozwiązań dopasowanych dokładnie do Twoich użytkowników. To opcja na optymalizację konwersji bez zapożyczania "powszechnie stosowanych" rozwiązań, czy słuchania intuicji. To odpowiedź na pytanie gdzie i dlaczego ludzie uciekają z Twojej strony, czy ścieżki zakupowej.

Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy są zaangażowani w tworzenie produktu: product ownerzy, managerowie czy też analitycy, którzy dotychczas korzystali tylko/głównie z Google Analytics. Szczególnie zapraszamy właścicieli biznesów, którzy chcą analizować zachowania użytkowników i lepiej rozumieć ich potrzeby, UX designerów, którzy chcą się podciągnąć w badaniach/analityce oraz marketingowców, którzy szukają wsparcia dla optymalizacji konwersji.

Czego się dowiesz?
Podczas warsztatów dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzi do obserwowania zachowań użytkowników online, jak wyciągać wartościowe wnioski i jak łączyć różne źródła danych, żeby uzyskać pełny obraz zachowań Twoich użytkowników i finalnie zwiększyć sprzedaż. Zobaczysz jak ważny jest szeroki kontekst użytkownika i jak osobista perspektywa potrafi wpływać na pozornie obiektywne dane. W trakcie warsztatów uzyskasz odpowiedzi na pytania:
- dlaczego liczby to nie wszystko,
- jak łączyć dane z różnych źródeł aby uzyskać wartościowe insighty,
- jak empatyzować z użytkownikami online,
- jak obserwowanie zachowań użytkowników wpływa na biznes,
- jak podejść do analizowania i interpretowania danych jakościowych dostępnych online,
- jak usprawnić UX / optymalizować konwersję na stronie za pomocą obserwacji zachowań użytkowników,
- jak analizować prowadzone kampanie, nie tylko ilościowo.

Gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Bud. III, Galeria Centrum Designu Gdynia

Informacja o biletach

Wymagana rejestracja: www.analizazachowancux.evenea.pl